EGON LANSKY
diskuse
Diskuse na téma: Lánský je ve svazcích StB
in www.idnes.cz k clanku:
Rudolf: Taková bezmezná tolerance vůči
estébákům (nejen od ČSSD) je vysvětlitelná jedině
tím, že sami politici byli (a jsou) agenty KGB ... Reaguj
18:07
Zdaleka: ....a protoze nepokusil se narod cesky odelit plevy a zrno , i
naopak vse dobre pomichati racil k duvodu tomu jasnemu , aby clovek
nevedomy se v podstate vyznati nemohl , zacali lidi ze zemi prilehlych
vsem Cechum estebaci rikati , nemoci rozeznat, kdo z nich kurva a kdo
nekurva estebacka jest. Obcane MLC!! (Zuzka , 29.4.2002 15:13) reagovat
Obcane MLC, nepremyslej, ver tomu co ti rikaji zmanipulovana media a
budes trpen BLBCI!!!! Take vsak muzes dat ve volbach konecne svuj hlas
mimoparlamentnim stranam jez maji svuj ETICKY kodex /viz. napr.
Nedeje/. Jak se rozhodnes??
Prosím redakci,ať..... (pražák , 29.4.2002 12:56) reagovat
Prosím redakci IDNES ať fotografii toho dobytka z monitorů odstraní.
Re: Prosím redakci,ať..... (Pepa , 29.4.2002 12:58) reagovat
To upocený prase na můj monitor nepatří,pryč s ním!!!
Re: Re: Prosím redakci,ať..... (vp <xxx@volny.cz>, 29.4.2002 16:54) reagovat
Co na to říct, snad jen že tam ještě nejsou vaše obličeje .
Hnus (Honny , 29.4.2002 11:40) reagovat
Již první pohled na toho člověka mne ujistil že je to
zrůda.Z diskuse vyplívá že snad jsme byli v STB
všichni. Ne ,nebyli je jenom s podivem jak se to v
okolí Strakovky hemží STB.Za chvíli se půjde volit
,nezapomeňte na tyto fakta a nevolte ty provařené struktury .Na
druhou stranu koho tedy volit?Akce čisté ruce sloužila k
odpoutání pozornosti společnosti od skutečných
trestných činů.Co bude např. s kauzou české pivo v němž
jsou vláčeni lidé již rok a dodnes nejsou obviněni,když
Nomura vyhrála arbitráž?To jsou ty Stb metody,uvědomte si
že minimálně 10 let pracovali STB-aci na předání
moci kterému se říká sametová revoluce. Oni
museli přece dostat nějakou úlitbu za svůj dobrovolný
odchod.Tak co přátelé koho půjdeme volit ?
hnusak odporny (Kavan KATO <kato@stb.cz>, 29.4.2002 10:56) reagovat
uz od prvniho pohledu je jasne o co tomuto vyzirkovi jde v prvni
rade ... o SVUJ prospech ... viz jeho "podnikani" a "bankovni konta"
... ale takovi jsou vsichni tam nahore, je to takovy typek jako
neboztik eeeee Benda (kdyz jsem ho videl, tak se mi oteviral nuz v
kapse)
Svazky (zab , 29.4.2002 10:47) reagovat
Pan Lánský na mě nikdy nepůsobil důvěryhodně,ale
je to jen můj pocit.Ten článek nám popravdě taky moc
faktů neříká, ale beru to jako akci ani ne proti
Lánskému, jako spíš proti ČSSD. To zase tak
nepřekvapí.Jenom bych prosil, aby mi ve snaze popsat co
nejvíce papíru redaktoři nesdělovali jednu informaci hned
několikrát v jednom článku. Jsem pro otevření
archivu a řeknu proč. Je dobré vědět, s kým mám tu
čest, ale ne na základě jména na Cibulkopapíře.
Pan Vítek Plichta píše níže o tom, že z
každé zahraniční cesty se musela napsat zpráva.Pan
Jarda mu oponuje, že to hned z dotyčného nedělá
estébáka. Jenomže já tvrdím, že
spolupracovníka či informátora určitě. Alespoň podle
Cibulky. Ta zpráva byla totiž někde uložena a nějak byla
evidována. A to pod jménem toho, kdo ji psal, to
samé platí o tom, kdo se za něj zaručil a kdo ho tam
vyslal. Znám jiný případ, kdy byla z
náboženských důvodů vyšetřována celá
rodina. U dětí musí být přítomen rodič, či
pedagogický dozor. Rodiče v tomto případě nebyli
přípustní. Kantor, který dohlížel na to,
aby na dítě nebyl vyvíjen fyzický či
psychický nátlak, se musel na protokol podepsat. Může se
dnes bránit Cibulkovi, když ho označí jako
spolupracovníka? Jen v případě otevření svazků.
Lánského případ je asi o něčem jiném, pouze
chci říct, že prase není Vašek, ale Petr.
Re: Svazky (vp <xxx@volny.cz>, 29.4.2002 10:51) reagovat
S tou cestou jsem to tak myslel, prostě je to napapíře a
šmitec... Je na každym jaké má svědomí...
Do toho si vidí jen on sám...
Re: Re: Svazky (zab , 29.4.2002 11:10) reagovat
Svědomí sice čisté mít můžete, ale zkuste to někomu vykládat.
Lanský, Fencl, Kavan ... ( , 29.4.2002 9:45) reagovat
... a k tomu různý Šloufové. Zkrátka "čisté ruce", proč se divíme?
Čemu se divíš svazáku? (Svoboda <kanec@atlas.cz>, 29.4.2002 9:42) reagovat
Tajná služba (ať se jmenuje StB, BIS, CIA, atd...) si
vede svazky na osoby, kvůli kterým byla
zřízena. Nebude to tedy na Frantu z kolbenky ani Andulu z
bufetu, pokud nejsou zrovna členy disentu. A všichni
exponenti "sametu", kteří měli po třesku přístup "na ona
místa", si svoje svazky zlikvidovali nebo je alespoň
zredukovali. Vy byste taky nechtěli, aby se vám hrabali v
ložnici v šupleti. Takže nyní si můžete licitovat jak
chcete, už s tím nic nenaděláte. Jinak si vpomeňte sami
na sebe, jak jste běhali v pionýrských
šátcích a vaše právo kádrovat
druhé vám dává jenom pozdější
rok narození.
No a? Normálka! (JV <vucka(z)atlas.cz>, 29.4.2002 9:16) reagovat
Dodnes máme ve vládě pána s krycím
jménem KATO. Scházel se s pracovníky české
ambasády v Londýně a vyprávěl jim, co věděl o
exulatech, ale prý vůbec netušil, že to jsou
estébáci. Taky je o něm známo, že se
angažoval v různých západních
"mírových hnutích", které řídila
KGB. A vadí to někomu?
Nevadí.
Re: No a? Normálka! (ceskapolitika <kontakt(z)ceskapolitika.cz>, 29.4.2002 11:07) reagovat
Vadí to asi i voličům, proto pan Kavan už nekandiduje do
parlamentu , ale míří kvapem do OSN. Na to mu ostatně
vláda dala desitky milionů...
Dejte už pokoj s STB! (Horymír <Jouda>, 29.4.2002 8:57) reagovat
Jsem přesvědčen, že aktuálnější a
zajímavější počtení by bylo o
spolupracovnících a poskocích CIA. Ale pardon, to
jsou přece bojovníci za demokracii a hrdinové.
Re: Dejte už pokoj s STB! (Alice , 29.4.2002 9:06) reagovat
horymíre, horymíre - ty jsi podepsal
vázací akt ve kterém roce Dostal jsi za to
děti na školu Jsou z nich učitelé nebo soudci
Re: Dejte už pokoj s STB! (Bára <polakova(z)wia.cz>, 29.4.2002 9:53) reagovat
STB ublizilo hodne lidem a tak Ti kteří byli jejimi
poskoky musí být potrestani.Pokud si myslite, že ne, asi
jste se za komunismu mel dobre a neuvedomujete si krivdy, ktere
byli napachany.
Re: Re: Dejte už pokoj s STB! (vp <xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 10:21) reagovat
To nikdo nepopírá, že páchali křivdy... Jen
že ti co to organizovali, se májí o100% lépe než
vy. Jsou to zaměstnanci vlivných zahraničních
(přinejmenším) firem. Ty už nikdo nepotrestá... A
takovýho grebeníčka nepovažuju za STBáka, ale za
ubožáka, kterýho STB využívala... To je
rozdíl... A pak každej STB, kterej neby vůl, si pěstoval
svého disidenta a pak ruka ruku myje... Takže kdo je
horší... Radšejc ať nikoho nepotrestají,
než aby dělali z lidí hlupáky!
Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB! (Bára <polakova(z)wia.cz>, 29.4.2002 10:31) reagovat
Samozřejmě zde jde o potrestaná lidí, proti
kterým jsou evidentní důkazy. Asi si nikdo nedokaže
představit pocity lidí, kterým stbáci ubližovali a
ubližovali jejich rodine a teď ti samí, kteří ubližovali
sedí ještě na lépe placených
pozicích jako jsou např.soudci a dodnes soudí jak za
komunismu, to jest, že poslouchají to co nadiktuje policie a ne
podle práva. Jde o to, aby shnilá komunistická
struktura neměla pravo poroučet. Samozřejmě, že to bude trvat
ještě spousty let, než do řad zakonodárců zasednou lidi,
nepostižitelné komunistickou minulostí.
Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB! (vp <xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 10:40) reagovat
Věřte tomu, že dovede... Vy osobně jste byla nějak usurpovaná,
že takhle píšete? P.S. Na tom jestli byl soudce komunista
nevidím nic špatného, má-li čisté
svědomí... Kdo asi učí práva na vysoké
škole, že... A všichni disidenti, se profesory
stát taky nmohou...
V jedné věci se však chca nechca
moderní společnost s tou jejich shoduje - Odsuzujeme je za
jejich chování v minulém režimu... Jednou je holt
dobrej západ podruhý východ, podle toho odkud
fouká...
Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB! (Bára <polakova(z)wia.cz>, 29.4.2002 10:56) reagovat
Celá má rodina měla problemy, že nechtěli vstoupit do
strany,ale s tím soudcem - bohužel mam zkušenost se
soudkyní, která byla velice aktivní za komunismu a
soudí do dnes takovým způsobem, že Vrch.soud v 8 z 10
jejích rozsudků zruší, pro nedostatek důkazů, což
hovoří za vše.Bohužel soudce má doživotní
funkci a de facto nemůže být odvolán a odvolán
většinou není,jelikož má dobré
známé z minulosti ještě na
vyšších postech.Kvůli kampani ,která
vypukla proti bývalým komunistum a svazkům stb jsou to
velice snadno vyděratelní lidé a tak nepotopí
své bývalé kolegy z rad komunistické
strany.
Samozřejmě souhlasím s tím, že tato společnost odsuzuje
ostatní za chování v minulosti, ale nezlobte se ne
mě, když napisi, ze lidé, kterí odsuzovali k trestum
smrti nebo pro "chování, které se neslučuje se
socialistickym rezimem" nemají na postech, kde opět rouhoduji o
osudech lidí co dělat.
Také to, že nejdříve jsme uctívali východ a
teď hledíme pouze na západ není
nejlepší a jak východ i západ má sve
negativa, ale bohužel naši zákonodárci se vžily do
situace, kdy naše malá země nezmůže nic. Bohužel se
mýli, historie mluví za vše. Pan prezident Masaryk
dokázal, že i tak malá země jako je naše se
dokáže ve světe prosadit aníž by kopírovala
většinu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB! (vp <xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 11:08) reagovat
S tou malou zemí stoprocentně souhlasim. K té
soudkyni - také záleží koho soudí, aby
ti obžalovaní neměli lepší konexe, než ona,
co takovej zkorumpovanej vyšetřovatel dovede... Ale u 8
případů z 10 je to asi tak jak říkáte, jenže ono i
u "mladých soudců" není situace zrovna růžová,
takže prašť jako uhoď...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB! (Bára <polakova(z)wia.cz>, 29.4.2002 11:24) reagovat
Jistě, jenže mladí soudci nejsou
"postižení"minulostí. Neříkám tím
ovšem, že mladí soudí lépe, ale jde o to,
ze vetsina mladych si nenecha diktovat od policie jak a koho ma
odsoudit.Zkorumpovaný vyšetřovatel dokáže hodně,
je jedna ruka se státní zástupkyní a ta je
jedna ruka se soudkyní. Nehledě na to, že odměny
vyšetřovatele jsou jen na tom, kolik spisů dá na stůl
státnímu zástupci a statní zástupce
je odměňován kolik podá návrhu na obžalobu a
soudce má odměny, kolik případů odsoudí za
měsíc, zde jasně vidíte, že návaznost je opravdu
velká a nikdo ze zainteresovaných nemá důvod
nějakým způsobem řešit a hledat opravdové
viníky, protože by jim utekli odměny, pokud by nesplnili
normu.Je to nedokonalý systém. A v minulosti se to
řešilo stejně a pokud se to tak bude řešit dál,
tak justice bude neustále nedokonalá a poznamenaná
minulostí.
Tímto jsme se dostali jinam, ale porád je to
dokazování toho, že lidé, kteří byli
aktivní v minulosti, tak by nemeli rozhodovat o osudu
jiných.Samozrejme chapu, ze nekterí vstoupili do strany
jen pro to, aby mohli vystudovat atd.ale takových je
málo, většina tam vstupovala s tím, že opravdu
vyznávali vládu, která nebyla vůbec
správná a takoví lidé dokážou
bohužel škodit do dneška a to jde. Bohužel není
žádný patent na to, jak rozeznat lidi, kteří
vstupovali do strany s přesvědčením, že dělají dobře a
lidi, kteří tam vstupovali jen proto, aby ochránili svou
rodinu.
Všechnno dokáže vyřešit čas a nová
generace, která se bude o zvěrstvách komunismu jen
učit a i jejich rodiče budou o tom slyšet z doslechu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB! (vp <xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 12:50) reagovat
Já si prostě nemyslim že by většina lidí
byla zapálenými komunisty. Buď si nedokázali
představit jiné východisko, nebo nechtěli vybočovat z
řady... Takže na minulost bych již koukal pouze z hlediska
historického a spíš se snažil všechny
přemluvit aby se laskavě dostavili k volbám... Je mi pak
úplně jedno koho budou volit, ale Ti opravdu zarytí
komunisté-důchodci nám alespoň svými hlasy
sprzní budoucnost o něco méně...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dejte už pokoj s STB! (Bára <polakova(z)wia.cz>, 29.4.2002 13:11) reagovat
S tím souhlasím a také s Vámi
souhlasím v tom, že 90% zarytych komunistů se
počítají z řad důchodců.
Myslím, že jsme již prodiskutovali vše, co se v tomto tematu prodiskutovat dalo.
Dekuji za Vaše názory.
, 29.4.2002 8:54) reagovat
A co jeho nezdaněné příjmy ? (??? , 29.4.2002 8:48) reagovat
Jak dopadly jeho zatajené peníze na zatajeném kontě v cizině ?
Havel tam byl taky. (bohouš , 29.4.2002 8:32) reagovat
Když mohl i pan president, proč bychom se divili u někoho jiného???
Re: Havel tam byl taky. (zab , 29.4.2002 8:42) reagovat
To je zajímavé, kolik se vždycky najednou
zjeví informovaných Bohoušů. I když Vám to
musíme věřit, vy jste ho přeci řídil.
Re: Re: Havel tam byl taky. (bohouš , 29.4.2002 8:51) reagovat
Zabe, hloupá odpověď z Tvé strany. Neřídil
jsem ho, je mi 26 let, tak počítej. Napsal jsem jen pravdu,
která byla několikrát publikovaná. A ptám
se, u Havla Vám to nevadí? Vždyť ani nevíte, proč
tam byl Lánský evidován.
Re: Re: Re: Havel tam byl taky. (POZN. , 29.4.2002 9:17) reagovat
Prezident byl pouze neúspěšným
kandidátem tajné spolupráce a ne z vlastní
vůle.VKR nebyla totéž co STB.Ale nechápu,že se na to
nepřišlo dřív.
Re: Re: Re: Re: Havel tam byl taky. (bohouš , 29.4.2002 9:42) reagovat
1. Vojenská kontrarozvědka byla řízena
Státní bezpečností. 2. Přišlo se na to
dřív, ale neví se nic víc, materiály byly
zkartovány podobně jako u Havla a mnoha dalších,
kteří jsou dnes u koryt.
Re: Re: Re: Havel tam byl taky. (zab , 29.4.2002 9:38) reagovat
Hloupé je to od vás. Reagoval jsem ne na
Lánského, ale na vaši poznámku o Havlovi. A
ptám se vás znova. Co o tom víte?
Re: Re: Re: Re: Havel tam byl taky. (bohouš , 29.4.2002 9:45) reagovat
Co tom vím, to jsem napsal.
Re: Re: Re: Re: Re: Havel tam byl taky. (zab , 29.4.2002 9:57) reagovat
Takže nic. Děkuji
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havel tam byl taky. (re_fantomas , 29.4.2002 14:34) reagovat
http://www.humintel.com/havel1.htm
Re: Havel tam byl taky. (vp<xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 10:24) reagovat
Nedej se :) Máš pravdu Zap je Špaček :). Ale to se pozná :)
To je novinka... (Lenin , 29.4.2002 8:26) reagovat
To snad všichni vědí, že ČSSD v čele se Šloufem je STB křížená s komunisty.
No a co? (Petr , 29.4.2002 8:17) reagovat
No a co? Že Vás To ještě baví. Já
jich mám mezi podřízenými několik. Zatím
jsem vyhodil jednoho. Společně s bývalým aktivním
OF-oristou. Byli líní a hloupí.
Re: No a co? (Lafayette , 29.4.2002 8:28) reagovat
Boží prostoto...!
Exkomunisti=komunisti (al , 29.4.2002 7:43) reagovat
U kandidující strany nestačí
prohlášení, že její kandidáti
mají negativní lustrační osvědčení. Nechť
všechny kandidující strany zveřejní (i na
internetu) politickou minulost včech svých kandidátů do
parlamentních voleb - odkdy dokdy v jaké straně,
má to větší vypovídací schopnost než
údaje na volebním lístku - věk,
povolání. Požadujme to po nich ! Strany, které to
nezveřejní, tím vlastně říkají :
máme kandidátky, prolezlé komunisty.
Doba zkoušek se blíží (Ape <cape(z)centrum>, 29.4.2002 7:41) reagovat
Připadám si jako na vysoké škole - zkoušky
se blíží a finišuje se. Po jejich
úspěšném/neúspěšném
složení se opět vrátí klid a pohoda.
Činnost našich "politiků" ve spolupráci s
kočující společností všeho schopných
úředníků opět vzrostla - jejich čas opět nastal -
blíží se zkoušky
Kdo je dnes na jeho miste? (Job , 29.4.2002 7:37) reagovat
Ne, tomu nemuzu verit, komu uz se tento stary dobry cesky zid nehodi? Qui bono?
Vlada StB (Johan F. <johan(z)freiburg.de>, 29.4.2002 7:32) reagovat
Vlada odborniku ! :)
Re: Vlada StB (Pepa z Brna , 29.4.2002 7:37) reagovat
Jen si vzpomente na devizové podvody tohoto dobytka a na
jeho odchod z vlády ze " zdravotních " důvodů ze
všema výhodama pro vládní činitele.
Nemusíme chodit daleko,stačí projít seznamem
poradců Zemana a jsme doma,ovšem doma ve vládním
domově starych struktur!!!
To je nejakeho povyku kvuli jednomu odhalenemu agentovi, (Pavel , 29.4.2002 7:29) reagovat
vzdyt jich je tam jeste spousta a Klaus se hrde hlasi do jejich rad. Uz vam trosinku svita, naivkove?
Re: To je nejakeho povyku kvuli jednomu odhalenemu agentovi, (Lafayette , 29.4.2002 8:20) reagovat
Proboha Pavle, co jste to vyzvracel?! Jak s tím
souvisí Klaus? Na cokoliv zareagujete tím, že za
všechno může Klaus?! Nemáte to v hlavě trochu
popletené? Zkuste před psaním zapřemýšlet...
Re: Re: To je nejakeho povyku kvuli jednomu odhalenemu agentovi, (vp <xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 10:31) reagovat
Hele Klauso zastánce :). Já neřikám, že
Klaus může za vše, ale dejme tomu, že je to
ambicózní člověk. A takový byl i před lisopadem
1989... Takže než se začnete někoho zastávat, dejte si pozor
abyste se bil za něco o co se bít stojí... Slepá
láska, stejně jako slepá nenávist je
příliš slepá...
MF Dnes (Pavel <pavel.konir(z)pvt.cz>, 29.4.2002 7:27) reagovat
Je velice zajímavé, že tyto zprávy, i když
to MF Dnes věděla delší dobu, odhalují
právě před volbami.....
Re: MF Dnes (pražák , 29.4.2002 7:44) reagovat
Je to dobré,že IDNES prěd volbami připomína
voličům jaký dobytek se z jejich kandidátů vyklubal.Jsem
pro zveřejńovaní takových případy u všech
stran,které se hlásí do volebního
spektra.Jinak se budou opakovat do nekonečna případy těchto
darebáků a přisluhovačů komančů.
Re: Re: MF Dnes (Vítek Plichta <vitek.plichta(z)volny.cz>, 29.4.2002 10:44) reagovat
Kdyby se to alespoň psalo o všech... To zaprvé a
zadruhé - Kdyby se přiznali sami, předejdou diskusím
a u mě si akorát šplhnou...
Kvalifikace muší bejt (ym , 29.4.2002 7:21) reagovat
Jo, jo ... a ohánět se pracovním poměrem ve
Svobodný Evropě je fakt dost dobrej argument. A takovej
důvěryhodnej. Asi stejně jako proslulej kapitán Minařík,
ten tam byl taky zaměstnanej. To snad pochopí
i úplnej blb s IQ českýho novináře (řek by
Milouš Zeman).....
Další výsměch. (Pepa z Brna , 29.4.2002 7:17) reagovat
Další dobytek odhalen.
Re: Další výsměch. (Pepa z Brna , 29.4.2002 7:22) reagovat
A to si představte,že tento dobytek byl od roku 1998 do roku
1999 mistopředseda vlády pro zahraniční politiku a
bezpečnostní otázky státu!!! Taková verbež
komunistická nám tady 10 let po revoluci vládne!!!
(Filip , 29.4.2002 7:02) reagovat
Kocourkov !!!
Další výsměch. (pražák , 29.4.2002 6:48) reagovat
Tady je důkaz dalšího výsměchů
čestným lidem této země od koho? Od koho jiného
než od socanů a jejich přisluhovačů. Jen se podívejte jak se
tomuto darebákovi,jinak to nazval ani nelze,daří v
senátu a jak má postaráno o živobytí z
našich daní za nic nedělání a podvody.
Estébáci jsou profíci! (stavitel <sluncevsobe(z)email.cz>, 29.4.2002 6:19) reagovat
A my kašpárci nam nitích! P.S.
Všichni, kteří protestovali, že zákon
...........bla, bla, bla, měli okamžitě letět na smetiště dějin!
Jenže v čele máme dva prognostiky, kteří za totáče
jezdili, kam chtěli............ach jo. Netřeba dalších
komentářů! ..............Volte malé strany,ať se se
trochu otočí. Jinak máme Klausika s Špidlikem zase
dohodnutý, a nikdo s tím nehne! Maj z nás
prču!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekonečně trapné (Santa , 29.4.2002 5:08) reagovat
- kopat do absolutní politické mrtvoly.
Slonková - Kubík jako vždy pletou z hovna bič.
Nezávazné vyjádření deseti lidí s
obsahovou hodnotou úplná 0. Dobrá škola SSM.
Re: Nekonečně trapné (Ivan , 29.4.2002 7:54) reagovat
Tady se ozvala trefená hus od našeho
milovaného Zemana, která nenávidí
novináře,protože to neni jak za komančů,kde Rudé
právo psalo jen a jen chválospěvy o komančské
bandě a všechna špína komančských
papalášů zůstala utajena.Jen si vzpomente na jejich
principiální politiku.Když byl člen komančů
potrestán,nejdřív byl ze strany vyloučen a trestán
ne jako straník!Slonková a Kubík díky
vám za odvahu,že se dovíme konečně co za dobytek
nám vládne!!!
Re: Re: Nekonečně trapné (vp <xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 10:48) reagovat
A taky díky za selekci a předžvejkané informace, že...
STB, BIS, agenti, o čem to všechno je? (vp <xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 3:16) reagovat
Několik věcí k výše psanému příspěvku.
1) kdyby STB zůstala organizována tak jak byla, bylo by to
jedině ku prospěchu. A kdyby tam zůstali Ti samí lide bylo by to
ještě lepší... Nyní jsou to zpravidla
zaměstnanci vlivných zahraničních organizací a tem
póvl, kterej tvoří BIS nám dělá
akorát ostudu a stojí zbytečné peníze. STB
mela štábní kulturu, cvičené agenty,
kteří by věrně sloužily jak režimu totalitnímu, tak
režimu demokratickému. Záleží na vedení....
To vše jsme se svou demokracií zahodili... Ovšem
co má tohle s demokracií společného... Samozřejmě
že namám na mysli zakomplexované udavače a
zvrhlíky u výslechu... Ale být agentem
tajné služby vyžaduje jistý výcvik a praxi, toho
jsme se hrdě vzdali... Rečnická otázka: čí to byl
zájem??? Je sporné co takoví lidé věděli o
dizidentech... A není to spíše obráceně,
nebyli tito lidé spíš nebezpeční
svými znalostmi, než tím, že byli korumpovatelní,
konec konců vyrovnat se s minulostí se ctí je také
volba.
2) Já být agentem STB a mít na někoho pifku tak ho
do svazku STB zapíšu taky... Kdyby nectě donutim ho,
anebo se ho vůbec nezeptám... Alespoň je jasné že mu na
západě můžu zatopit... Způsobů donucení je také
hodně... Například, zkuste si jak dlouho vydržíte chodit
2x týdně na polici ohlašovat, že se
nevzdáváte svého bratra, jenž zdrhnul hrinně za
kopečky zanechav doma svoji rodinu, přičemž musíte
strádat různá jiná příkoří... 3)
Taky kdybych byl STBákem, choval bych si svého
malého dizidenta, obzvláště od doby, kdy bylo v
těchto kruzích jasné kam to asi tak povede...
Výslechy by se konaly jen tak na oko a pak ruka tuku myje...
Konec konců aby bylo jasno v té době, kdyb chtěli
nějakému dizidentovi zatopit, zatopí mu...
3) Daleko více věřím lidem, kteří přiznají,
že v KSČ byli, než těm kteří se CHLUBÍ, že tam nebyli. Už
jenom v tom je háček, obzvláště
zastávali-li vysoké funkce, nebo pracovali-li v
zahraničí... Mnoho našich nynějších
čelních představitelů by se muselo zapotit... A to i těch
nejvyšších...
4) Každý kdo byl na "pracovním pobytě v
zahraničí" musel z tohoto podávat
hlášení... Je jedno že napsal s nikým jsem
se nesetkal, nebo že plánoval protistátní
převrat... (obrazně řečeno samozřejmě) Záznam o výpovědi
byl na světě tak jako tak...
Závěr: přetaňte se rejpat v minulosti a řešte
součastnost. Kdo byl grázl za komunismu bude i teď. Ovšem
nově vzniklé grázly je třeba hlídat také...
Dejte raději promrhané peníze na vzdělání a
přinese to nesrovnatelně větší blahobyt, než
zaměstnávat několik desítek hochštaplerů,
kteří se živí na lidském neštěstí...
Každý kdo má zájem, nechť si do archivu zajde a
zistí si co potřebuje. Ale tato informace je
víceméně stejně bezcenná, protože není
jasné, za jakých okolností zápis vzniknul...
P.S. Staré známé pořekadlo kdo nejvíce křičí od toho to fičí...
P.P.S. Poohlédněte se po minulosti ostatních politiků,
projděte archivy Stb, zjistěte zda byli agenty, zda byli ve straně a
jakou funkci zastávali...
Já osobně bych nejraději viděl na postu ministra vnitra člověka,
důstojníka rozvědky či kontra rozvědky a předlisopadového
člena KSČ. Je to tiž člověk, kterému bych i věřil co
říká
Re: STB, BIS, agenti, o čem to všechno je? (Jarda , 29.4.2002 7:35) reagovat
Ve spoustě věcí máš pravdu, je to
střízlivý náhled na věc. Já si také
myslím, že spousta STBáků byli žoldáci a brali to
jako svoji práci, tudíž byli využitelní znovu a
byli pod kontrolou. S jedinou věcí nesouhlasím,
psaní zpráv ze zahraničních cest. To se samozřejmě
dělalo, ale to neznamená, že kdo byl venku tak byl stbák,
nebo ho po návratu vyslýchali. Dělaly se naprosto
formální záznamy a bylo to tak brané. Jako
perličku bych chtěl ale uvést, že zápaďáci, když k
nám služebně za komančů jeli, tak ty záznamy dělali
také, ale ne formálně, jenom my jsme švejci.
Re: Re: STB, BIS, agenti, o čem to všechno je? (vp<xxx(z)volny.cz>, 29.4.2002 10:12) reagovat
Já jsem nemyslel, že každej kdo byl v zahraničí a
podával zprávu je estébák! Jen že nikdo
neví jak si to evidovali.... A tak jak zjistíš co
kdo dělal... Asi od domovnice A pak každej kdo byl na
vysokém postu, nebyl v KSČ a jezdil do západního
světa tak mi dneska smrdí :)
Troufnu si říct, že můj otec, který byl v KSČ bojoval
tím, že si vymýšlel zápisy ze schůze
které neproběhly (konec konců předsedu musel dělat stejně pro
to, že byl mladý ucho, a nikdo to dělat nechtěl), daleko
více, než primář, který ho udal ač v KSČ nebyl al
lidmi v KSČ veřejně opovrhoval... Prostě něco za něco .
Re: STB, BIS, agenti, o čem to všechno je? (miki , 29.4.2002 9:33) reagovat
100% souhlas. Navíc je už asi opravdu potřeba přestat se
hrabat v minulosti a zabývat se současnými
problémy a lidmi, kteří škodí teď bez
ohledu na to, jestli byli disidenty nebo estébáky (viz
např. milionové dluhy největšího
"estébákobijce" Cibulky).
Qui bono? (Petr , 29.4.2002 2:49) reagovat
Svetlo (pavel <voslicek(z)hotmail.com>, 29.4.2002 2:45) reagovat
Jestlize nemuzeme o nekom s naprostou jistotou a urcitosti rici
kdo je tento clovek "zac".Jestlize nezname jeho
minulost a jestlize o ni panuji pochybnosti i kdyz
neprokazane, v takovem pripade tento clovek nemuze ba
co vic on nesmi dostat jakoukoliv funkci ve vlade.Jetlize
ho zamestnaji politicke strany je to
jejich vec , ale k vlade a jakymkoli informacim
by se nemela tato osoba (individum) ani priblizit,
natoz miti neomezenou moc se jimi
brouzdat jak ve verejne knihovne.
Kde jinde nez ve vlade maji byt lide
naprosto citelni a jasni a ne jednou, ale
minimalne stokrat provereni ??
---------------------
Použít lze i e-mailovou adresu inazory(zavinac)idnes.cz
Ať zmizí... (pražák , 29.4.2002 16:27) reagovat
Ať to tlustý upocený prase zmizí s monitorů !!!!
CLANKY K TEMATU
SPIDLA
SPIDLA, ZEMAN - ekon.-polit. beseda